Follow Us
Facebooktwitteryoutube
YouTube
Promo
banner
Promo
banner

بهترین بلاکچین برای مشاغل شما در سال 2020: Enterprise Ethereum

هنگامی که کسب و کار شما به راه حل Blockchain نیاز دارد

فناوری Blockchain برای سازمانهایی که می خواهند فرآیندهای تجاری را ساده کرده و داراییهای دیجیتالی صادر کنند ، به بخشی اساسی از مجموعه نرم افزارهای سازمانی تبدیل شده است. همه سازمان ها به راه حل بلاکچین احتیاج ندارند ، اما برای کسانی که چنین کاری می کنند ، این فناوری می تواند تحول آفرین باشد. Blockchains به کسب و کارها کمک می کند تا سه سناریوی اصلی را حل کنند:

1. شما باید داده ها را به طور موثر پردازش کنید. 

یک بستر بلاکچین به عنوان یک لایه دیجیتالی برای پردازش و هماهنگی اطلاعات عمل می کند. ساختار توزیع شده و سازوکارهای اجماع شبکه های بلاکچین هماهنگی داده ها را نسبت به سیستم های متمرکز و کاغذی کارآمد تر می کند. در حالی که فناوری بلاکچین هماهنگی پیشرفته داده را ارائه می دهد ، بسیاری از سیستم های قدیمی را می توان از طریق بهبود سیستم های توزیع شده بهینه سازی کرد. سیستم عامل های Blockchain برای ویژگی های کاملاً جدید تجاری طراحی شده اند که فراتر از پردازش اطلاعات هستند.

2. شما به معاملات قابل اعتماد و شبکه های تجاری امن نیاز دارید. 

فناوری Blockchain در اصل برای رقمی سازی اعتماد و توافق نامه ها توسعه یافته است ، همانطور که فناوری های اینترنتی اطلاعات و تبادل آن را دیجیتالی می کنند. طراحی منحصر به فرد بلاکچین ، ثبت تغییرناپذیری از معاملات را که همه شرکت کنندگان شبکه می توانند به آن اعتماد کنند تضمین می کند. علاوه بر این ، قراردادهای هوشمند قابل برنامه ریزی ، اتوماسیون منطق تجارت ، ساده سازی هم ترازی و آشتی در بین شبکه های پیچیده تجارت را امکان پذیر می کند. تعداد فزاینده ای از شرکت های Global 2000 در صنایع عمده مانند خدمات مالی و تجارت جهانی در حال حاضر از سیستم عامل های مبتنی بر بلاکچین برای راه اندازی کنسرسیوم های سازمانی استفاده می کنند.

3. شما باید دارایی های دیجیتالی را ایجاد ، انتشار و مدیریت کنید. 

دیجیتالی شدن کالاها و دارایی ها به عنوان یکی از جذاب ترین کاربردهای تجاری فناوری بلاکچین ظهور کرده است. قابلیت های توکن سازی داخلی شبکه های بلاکچین مانند Ethereum ، شرکت ها را قادر می سازد دارایی های دیجیتال را برای موارد استفاده به گستردگی ارز دیجیتال بانک مرکزی و مالکیت املاک و مستغلات جزئی ، ایجاد ، صادر و مدیریت کنند. در سالهای اخیر ، انواع فناوری های متن باز و بلاکچین اختصاصی و دفتر توزیع شده برای راه حل های دارایی دیجیتال توسعه یافته است.

اینفوگرافیک

مزایای بلاکچین در صنعت خدمات مالی

از توکن سازی تا شبکه های کنسرسیوم ، در اینجا مروری داریم بر نحوه بهبود فناوری بلاکچین در بهره وری عملیاتی و کاهش ریسک در خدمات مالی.

مزایای بلاکچین در صنعت خدمات مالی

بلاکچین در مقابل فناوری های توزیع شده لجر

دفتر توزیع شده پایگاه داده ای است که در چندین مکان نگهداری می شود و از چندین شرکت کننده پشتیبانی می کند. بلاکچین نوعی فناوری دفتر کل توزیع شده است که دارای معماری منحصر به فرد و ویژگی های اضافی است. برخلاف DLT های سنتی ، بلاکچین ها از زنجیره ای از بلوک های رمزنگاری شده استفاده می کنند تا سوابقی در برابر تراکنش ها ایجاد کنند. ویژگی های اضافی یک بلاکچین بسیار قابل برنامه ریزی مانند Ethereum شامل: 

  • ایجاد دارایی دیجیتال. در حالی که DLT ها می توانند محصولی را در قالب دیجیتال ثبت کنند ، قابلیت های توکن بومی بلاکچین Ethereum امکان صدور و مدیریت دارایی های دیجیتال و ابزارهای مالی کاملاً جدید و قابل تنظیم را فراهم می کند..
  • مشوق های رمزنگاری اقتصادی. DLT ها در اصل برای ترکیب ارزهای رمزپایه طراحی نشده بودند. یک بلاکچین سازوکارهای تشویقی را قادر می سازد تا در پروتکل برای پاداش دادن به رفتار مثبت شبکه و مجازات فعالیت های ناپسند وارد سیستم شوند..  
  • قابلیت همکاری. از آنجا که برخی از DLT ها بر اساس چارچوب های اختصاصی ساخته شده اند ، کاربران می توانند قفل شدن فروشندگان را برای برخی از ویژگی های خاص تجربه کنند. بلاکچین های مدولار و منبع باز مانند Ethereum به شرکت ها این امکان را می دهد تا فناوری را در سیستم های موجود خود ادغام کنند و در شبکه های بلاکچین خصوصی و عمومی تعامل ایمن داشته باشند.. 

برای تجزیه و تحلیل مقایسه ای کامل ، سری های دو بخشی ما را در مورد فناوری های بلاکچین در برابر توزیع دفتر یادداشت کنید.  


چگونه Hyperledger و Ethereum ادغام می شوند

Hyperledger یک تلاش مشترک و منبع باز جهانی است که توسط بنیاد لینوکس در سال 2015 برای پشتیبانی و توسعه بلاکچین سازمانی ایجاد شده است. مجموعه هایپرلجر ، که به آن “گلخانه” نیز می گویند ، شامل دفترهای توزیع شده ، کتابخانه ها و ابزارهایی است که همگی منبع باز و رایگان برای بارگیری و استفاده هستند. گلخانه از چندین پروژه مبتنی بر Ethereum تشکیل شده است ، از جمله هایپرلجر Besu, مشتری پیشرفته Ethereum که توسط تیم مهندسی پروتکل ConsenSys در سال 2019 کمک شده است. برای بسیاری از تیم های سازمانی ، Hyperledger یک محیط ارزشمند برای همکاری فعال ، گزینه های استقرار آزمایش شده و بهترین روش های صنعت است.    

گلخانه هایپرلجر شامل چندین پروژه مبتنی بر Ethereum بود منبع https www پروژه های hyperledger orgگلخانه هایپرلجر شامل چندین پروژه مبتنی بر Ethereum است. منبع: https://www.hyperledger.org/projects

عوامل کلیدی برای یک راه حل موفقیت آمیز Blockchain

تصمیمات طراحی شما در ابتدای چرخه عمر استقرار خود عواقب گسترده ای برای زمان تولید و تأثیر بالقوه راه حل بلاکچین شما به همراه خواهد داشت. برای دیدن لیست کاملی از عوامل اصلی فنی و غیرفنی برای انتخاب پلتفرم خود ، 30 عامل فنی بستر Blockchain و 30 عامل تجاری بستر Blockchain را بخوانید. در اینجا یک لیست تقطیر شده از 10 ملاحظه برتر در روند کشف شما وجود دارد: 

  • بازگشت سرمایه. بازگشت مورد مورد استفاده از بلاکچین شما چقدر خواهد بود?
  • سکو. کدام پلت فرم برای پاسخگویی به نیازهای عملکردی خاص شما ساخته شده است?
  • سهولت ادغام. آیا این فناوری با سیستم های موجود شما سازگار است؟?
  • کارایی. آیا سیستم عامل ثابت کرده است که می تواند در مقیاس ایمن کار کند?
  • مجوز شبکه. آیا برای دسترسی به شبکه برای یک کنسرسیوم سازمانی با چندین طرف نیاز به پیکربندی دارید? 
  • معاملات خصوصی. آیا برای اطمینان از محرمانه ماندن اطلاعات معاملات به مکانیزم های حریم خصوصی نیاز دارید? 
  • پشتیبانی. آیا به خدمات پشتیبانی و نگهداری مداوم نیاز دارید؟?
  • استانداردها. آیا فناوری با استانداردها و مشخصات صنعت مطابقت دارد؟?
  • توسعه. چگونه تیم توسعه بلاکچین را تشکیل می دهید?
  • ابزار. توسعه دهندگان شما از چه زیرساخت ، میان افزار و ابزارهای لایه کاربردی استفاده می کنند?

ConsenSys Solutions اینجا است که به شما و پاسخ دادن به این تصمیمات کلیدی در زمینه طراحی و توسعه کمک می کند تا شما و سازمان خود سفر بلاکچین خود را آغاز کنید..

بینش ConsenSys

راهنمای کامل شبکه های تجاری Blockchain

این راهنمای کامل برای شبکه های تجاری Blockchain برای شرکت هایی طراحی شده است که می خواهند از مزایای اثبات شده شبکه های غیرمتمرکز برای موارد استفاده تجاری مطلع شوند.. 

راهنما را بارگیری کنیدراهنمای کامل شبکه های تجاری Blockchain

مزایای Enterprise Ethereum چیست?

Ethereum یک پلت فرم بلاکچین منبع باز و فعال ترین بلاکچین در جهان است. Enterprise Ethereum به پیاده سازی خصوصی ، کنسرسیوم و ترکیبی پایگاه کد Ethereum برای کاربردهای تجاری اشاره دارد. Enterprise Ethereum به دلیل انعطاف پذیری و معماری بسیار امن ، مزایای منحصر به فردی را به مشاغلی ارائه می دهد که راه حل های بلاکچین را در نظر می گیرند: 

  • قابلیت برنامه ریزی بی نظیر. قراردادهای هوشمند Ethereum قالب های بی حد و حصری را برای منطق تجاری سخت کد به طور مستقیم در پروتکل ارائه می دهند ، به شرکت ها کمک می کند تا سازگاری ، انطباق ، گزارش و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهند.
  • حریم خصوصی پیشرفته و مجوز. سیستم عامل های Ethereum مانند Hyperledger Besu و PegaSys Plus کنترل های امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهند تا مشاغل بتوانند دسترسی به شبکه را پیکربندی کرده و از تراکنش های محرمانه اطمینان حاصل کنند..   
  • توکن سازی سریع. قابلیت های علامت گذاری بومی Ethereum به مشاغل اجازه می دهد تا به راحتی کسری دارایی های کلان را تقسیم کنند ، محصولات خود را گسترش دهند و مدل های تشویقی جدید را در سطح مصرف کننده و نهادی باز کنند..
  • کم هزینه ، استقرار سریع. پایگاه کد منبع آزاد Ethereum به مشاغل کمک می کند تا یک مدل تجاری کم هزینه را حفظ کرده و از قفل شدن فروشنده جلوگیری کنند. سیستم عامل های تجاری همه در یک مانند PegaSys Plus زمان تولید را از ماه به هفته تسریع می کنند. 
  • عملکرد درجه تولید. هیچ شبکه بلاکچین دیگری در حجم و مقیاس شبکه Ethereum عمل نکرده است. شبکه های خصوصی Ethereum با امکان تعامل با شبکه عمومی Ethereum ، اجازه شخصی سازی ، نهایی فوری ، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان همیشه روشن را ارائه می دهند.. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای اثبات شده Ethereum برای شرکت ها ، 11 راه Ethereum Can Benefit Enterprise را بخوانید و 5 دلیل اینکه Enterprise Ethereum بیش از DLT است را بخوانید.

با ConsenSys شروع کنید

تیم راه حل های جهانی ما به شرکت ها ، دولت ها ، سازمان های غیرانتفاعی و استارتاپ ها کمک می کند تا راه حل های بلاکچین عمومی و خصوصی را بسازند ، آزمایش و استقرار دهند.

با کارشناسان ما در ارتباط باشیدبا ConsenSys شروع کنید

محصولات Blockchain سازمانی ConsenSys

  • کدفی
    کدفی

    فرآیندهای کسب و کار را بهینه کرده و دارایی های دیجیتالی را در سیستم عامل بلاکچین پایان به انتهای خود ایجاد کنید. 

  • سخت کوشی
    سخت کوشی

    امنیت قرارداد هوشمند را افزایش دهید و از خطاهای پرهزینه با سرویس امنیتی پیشرو در صنعت خود جلوگیری کنید. 

  • PegaSys
    PegaSys

    با مشتری Ethereum که توسط فروشنده پشتیبانی می شود ، یک بستر بلاکچین را در مقیاس ایمن اجرا کنید.  

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me

Adblock
detector