Follow Us
Facebooktwitteryoutube
YouTube
Promo
banner
Promo
banner

پیش بینی قیمت کاردانو 2021 و بعد از آن: انتظار چه چیزی است؟

حتماً در مورد Cardano شنیده اید زیرا اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. کاردانو که به تازگی در سپتامبر 2017 راه اندازی شده است ، به سرعت جای خود را در 10 ارز رمزپایه برتر با سرمایه بازار 11 میلیارد دلار.

اگر فکر می کنید آینده کاردانو چگونه به نظر می رسد ، پس در جای مناسب قرار دارید. در این راهنما ، من می خواهم بهترین پیش بینی قیمت کاردانو را با شما به اشتراک بگذارم. من همچنین به شما یک نمای کلی از آنچه Cardano انجام می دهد و آنچه آن را خاص می کند ، می دهم.

صفحه اول وب سایت های کاردانو

در پایان این راهنما ، شما ایده ای از روند سرمایه گذاری تاریخی Cardano و پیش بینی های آینده خواهید داشت. با کسب اطلاعات از این راهنما و مشاوره یک مشاور مالی ، باید در موقعیت تصمیم گیری آگاهانه برای سرمایه گذاری باشید.

مانند هر سکه ، باید واقعاً بدانید که روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید. بنابراین ، بیایید قبل از شروع کار در پیش بینی کاردانو ، کمی درباره آن بیاموزیم.

توجه داشته باشید: اگر از قبل با کاردانو آشنا هستید و می خواهید از پیش بینی استفاده کنید ، به بخش پیش بینی قیمت کاردانو 2021 بروید.

معرفی مختصر کاردانو

Cardano مانند Ethereum بستری برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند است. همانطور که Ether رمز ارز / رمزنگاری شده است که برای انجام معاملات در سیستم عامل Ethereum استفاده می شود ، ADA رمزنگاری بومی پلت فرم Cardano است.

آخرین کوپن Coinbase یافت شده:

اما شباهت ها به همین جا ختم می شود! Cardano بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی را نسبت به Ethereum و سایر ارزهای رمزپایه موجود ارائه می دهد ، زیرا هدف آن ایجاد یک بلاکچین نسل 3 مقیاس پذیر و قابل همکاری است.

شما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید مغز کاردانو یکی از بنیانگذاران Ethereum است – چارلز هاسکینسون. در حالی که کاردانو در سال 2015 مفهوم سازی شد ، اما تنها در سال 2017 به بازار عرضه شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید این راهنمای Cardano را مطالعه کنید.

بیایید اکنون به سمت پیش بینی قیمت کاردانو پیش برویم و نگاهی به عملکرد خوب قیمت از زمان راه اندازی آن داشته باشیم.

Cardano (ADA) تاریخچه سرمایه گذاری

Cardano با سکه های دیگر متفاوت است زیرا بلافاصله پس از ایده پردازی با تبلیغات شروع نمی شود. در حقیقت ، کاردانو بیش از 2 سال در حال توسعه بود تا اینکه تیم تصمیم به راه اندازی آن برای عموم گرفت.


همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ، Cardano برای تجارت در اکتبر 2017 راه اندازی شد. Bittrex ، یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده ، اولین باری است که Cardano را راه اندازی کرد..

نمودار پیش بینی قیمت کاردانو

Cardano طی یک ماه پس از راه اندازی کاملاً محبوب شد و خیلی سریع در بیشتر صرافی های ارز رمزنگاری شده قرار گرفت. قیمت Cardano که در زمان راه اندازی 0.021 دلار بود ، در 4 ژانویه 2018 به بالاترین قیمت 1.22 دلار رسید..

این بازگشت تقریباً 6000٪ فقط در 3 ماه. در همان دوره ، سرمایه بازار از 0.56 میلیون دلار به رقم عظیم 31 میلیارد دلار رسیده است.

سرمایه گذاران Cardano را بخاطر پیشرفتهای فنی خوبی که در زمینه ارزهای رمزپایه دیگر ارائه می دهد و تیم بسیار معتبر آن خریداری کرده اند..

مانند اکثر ارزهای رمزپایه دیگر ، سکه ADA نیز در Q1 2018 سقوط کرد.

نمودار پیش بینی قیمت کاردانو

پس از آن شاهد احیای مجدد بوده است زیرا قیمت آن فقط در مدت 30 روز تقریبا 3 برابر افزایش یافته است. در سال 2021 ، قیمت کاردانو با رسیدن به 0.35 دلار حتی بیشتر است.

بیایید اکنون به پیش بینی قیمت کاردانو – آینده کاردانو برویم!

پیش بینی قیمت کاردانو 2021

همانطور که می دانید ، قیمت ارز رمزنگاری شده می تواند صعودی یا نزولی عظیم را ببیند ، این ظرف چند ثانیه است. بنابراین پیش بینی آینده ارزهای رمزپایه با قطعیت بسیار دشوار است.

با این حال ، چند جنبه اساسی وجود دارد که می تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. بر اساس این جنبه ها ، تحلیلگران ، کارشناسان ، کاربران روزمره (از جمله شما!) می توانند پیش بینی قیمت سکه ADA را تشکیل دهند.

پیش بینی قیمت کاردانو با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی

در تجزیه و تحلیل فنی ، قیمت با استفاده از روند قیمت های تاریخی و روند حجم معاملات پیش بینی می شود. این نوع تحلیل را می توان با استفاده از نرم افزار و مطالعه نمودارها انجام داد. هیچ توجهی به عوامل ملموس ، مانند تیم ، فناوری و غیره داده نمی شود.

Walletinvestor.com یکی از این وب سایت ها است که تجزیه و تحلیل فنی پیش بینی های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارزهای رمزپایه مختلف را ارائه می دهد. به گفته آنها ، پیش بینی قیمت کاردانو برای سال 2021 0.46 دلار است ، به این معنی که قیمت باید اندکی افزایش یابد.

مبادلات رمزنگاری را در کنار هم با دیگران مقایسه کنید

آیا می دانید?

آیا تا به حال فکر کرده اید که مبادلات رمزنگاری برای اهداف تجاری شما بهترین است?

دیدن & مبادلات رمزنگاری TOP3 را در کنار هم مقایسه کنید

پیش بینی قیمت کاردانو بر اساس تیم ، فناوری و سایر عوامل

بر اساس عواملی مانند فناوری ، روند تیمی و بازار ، وب سایتی به نام smartereum.com پیش بینی قیمت سکه ADA را تشکیل داده است. برای سال 2019 ، پیش بینی قیمت کاردانو آنها 2.50 دلار بود – که بسیار زیاد است! متأسفانه ، این اتفاق نیفتاد. با این حال ، smartereum.com سال خوبی را برای کاردانو در سال 2021 پیش بینی می کند, با این حال ، آنها قیمت مشخصی ارائه نمی دهند.

آنها پیش بینی خود را بر اساس عوامل زیر انجام دادند:

  • تیم قوی
  • فناوری برتر
  • پلت فرم منبع باز

نویسنده Oracletimes.com ، پدرو برناردو نیز پیش بینی قیمت کاردانو را به اشتراک گذاشته است. وی پیش بینی کرد قیمت آن تا پایان سال 2019 حدود 1.50 دلار باشد – پیش بینی دیگری بالا و پیش بینی دیگری که اتفاق نیفتاد. با این حال ، این ممکن است در سال 2021 به واقعیت تبدیل شود.

اگر به خاطر داشته باشید ، بالاترین قیمت قبلی که کاردانو لمس کرد حدود 1.22 دلار بود. از جمله دلایل دیگر ، آنها انتظار دارند کاردانو به دلیل برنامه های خود برای ایجاد دستگاه های خودپرداز ADA در ژاپن ، از این حد عبور کند.

به گفته آنها ، ژاپن یکی از “رهبران جهان در پذیرش بلاکچین است که تقریباً 84٪ از مردم در مورد بیت کوین چیزی شنیده اند.” بنابراین ، این حرکت می تواند بازی را برای Cardano تغییر دهد.

می بینید که پیش بینی کاردانو برای سال 2021 در کل خوب به نظر می رسد. آیا از خود می پرسید که پیش بینی قیمت سکه ADA در بلند مدت چگونه است?

بگذارید بفهمیم!

پیش بینی قیمت کاردانو بلند مدت

همیشه خوب است که چشم اندازهای بلند مدت هر سرمایه گذاری را بررسی کنیم. بنابراین ، بیایید برخی از بهترین پیش بینی های Cardano را برای بلند مدت ببینیم.

پیش بینی طولانی مدت قیمت کاردانو با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی

وب سایت دیگری که پیش بینی قیمت ارزهای رمزنگاری شده را با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی ارائه می دهد longforecast.com.

طبق گفته آنها پیش بینی قیمت کاردانو برای دسامبر 2021 0.45 دلار است. باز هم می گویم که آنقدر که از یکی از 10 ارز رمزپایه برتر انتظار داریم بالا نیست. دلیل این امر ممکن است این واقعیت باشد که تجزیه و تحلیل فنی عواملی مانند فناوری و تیم را در نظر نمی گیرد ، که هر دو در مورد Cardano بسیار قوی هستند.

در هر صورت ، این یک سود خوب و یک پیش بینی مثبت دیگر است.

پیش بینی طولانی مدت قیمت کاردانو بر اساس تیم ، فناوری و سایر عوامل

پیش بینی 5 ساله قیمت سکه ADA (ساخته شده در سال 2018) توسط smartereum.com 10 دلار است. همانطور که در بالا ذکر کردم ، آنها پیش بینی های خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند تیم ، پیشرفت های تکنولوژیکی و غیره قرار داده اند.

من معتقدم این یک انتظار واقع بینانه است که به عملکرد کل بازار رمزنگاری بستگی دارد. به یاد داشته باشید ، کاردانو توسط تیم بسیار قدرتمندی هدایت می شود که با هدف ایجاد ارز رمزنگاری شده برای نسل بعدی طراحی شده است.

کاردانو مدیر پیش بینی مدیر عامل CSO

به نظر می رسد دو پیش بینی طولانی مدت که در بالا به اشتراک گذاشته شده اند ، منتهی به افراط است. احساس می کنم قیمت آینده کاردانو در این بین قرار دارد. اما همانطور که می دانید ، اطمینان از هر چیزی در مورد ارزهای رمزپایه بسیار دشوار است.

(به همین دلیل است که شما هرگز نباید بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری کنید!)

بنابراین ، آیا کاردانو یک سرمایه گذاری خوب است?

حتی متخصصان بازار ارزهای رمزپایه نمی توانند به طور قطعی بگویند که کاردانو سرمایه گذاری خوبی است یا خیر. در عوض ، شما باید با اعتقاد به احتمال تصمیم گیری کنید. این ماهیت ارزهای رمزپایه است. پیش بینی آنچه در آینده در هر بازاری اتفاق می افتد دشوار است.

با این حال ، بر اساس اصول کاردانو و روند کلی بازار ، می خواهم نظر خود را در مورد چرایی خوب یا بد بودن سرمایه گذاری کاردانو به اشتراک بگذارم. این توصیه مالی نیست – فقط چیزی است که شما باید در مورد سرمایه گذاری در کاردانو فکر کنید.

چرا کاردانو می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد

حتی اگر Cardano در سال 2017 راه اندازی شد ، کار توسعه این پلتفرم از سال 2015 ادامه دارد. با پشت سر گذاشتن تیمی بی امان ، مشخص است که Cardano اینجا است تا بماند.

بیایید نگاهی به برخی از عواملی بیندازیم که به نفع کاردانو هستند.

تیم

این تیم توسط یک تیم قدرتمند در حال توسعه است که نه تنها توسعه دهندگان بلکه دانشمندان و مهندسان از سراسر جهان را درگیر می کند. Cardano تنها ارز رمزنگاری شده است که مفهوم بررسی همکار همه کارهایی را که در این سیستم عامل انجام می شود ، معرفی کرده است.

همانطور که قبلاً گفتم ، کاردانو توسط سه سازمان توانمند پشتیبانی می شود که تخصص ، تجربه و منابع زیادی را برای توسعه کاردانو ارائه می دهند.

تیم تخصصی ارز رمزنگاری کاردانو

فن آوری

برخلاف بیت کوین و Litecoin که فقط ارزهای دیجیتالی هستند ، کاردانو بستر کاملی را برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند فراهم می کند.

نه تنها این ، بلکه بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی را نسبت به سایر بخش ها ارائه می دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، این یک راه حل برای مسائل مقیاس پذیری فعلی است که افرادی مانند Ethereum تجربه می کنند.

همچنین پایدارتر خواهد بود.

امنیت

بسیاری از زنجیره های بلوک با پارادوکس “اما اگر مقیاس بندی کنیم ، امنیت خود را از دست می دهیم” روبرو شده اند. کاردانو اینگونه نیست ، زیرا می تواند با استفاده از پروتکلی که ایجاد کرده اند ، به نام Ouroboros به امنیت و مقیاس پذیری همزمان برسد.

کیف پول

Cardano کیف پول امن خود را به نام Daedalus ارائه می دهد. اینجا جایی است که می توانید سکه های ADA خود را ذخیره کنید.

آنها در حال حاضر در حال بهبود طراحی Daedalus هستند و ادغام از طریق API ها به اشخاص ثالث را بسیار ساده تر می کنند.

همانطور که در عکس زیر می بینید ، کار برای نهایی کردن کیف پول محکم و ایمن بخشی مهم از نقشه راه آنها است.

حساب های کیف پول Daedalus

نکات بالا برخی از دلایل اساسی است که کاردانو را به یک ارز رمزپایه امیدوار کننده تبدیل کرده است. گفته شد ، موارد مختلفی وجود دارد که می تواند علیه Cardano نیز موثر باشد.

چرا کاردانو می تواند یک سرمایه گذاری بد باشد

بگذارید نکات مهمی را که باید قبل از تصمیم گیری یا پیش بینی کاردانو خود به خاطر بسپارید ، مرور کنم.

سابقه غیر ثابت شده

Cardano فقط 8 ماه است که وجود دارد ، و آن را به یکی از جوانترین ارزهای رمزپایه در 10 سکه برتر (با سقف بازار) تبدیل کرده است. داده های کافی برای الگوهای سرمایه گذاری تاریخی کاردانو وجود ندارد ، که آن را به یک سرمایه گذاری خطرناک تر تبدیل می کند.

کار در حال انجام

درباره آنچه Cardano می تواند ارائه دهد وعده های زیادی داده شده است اما بیشتر آنها هنوز در دست انجام است. موفقیت سکه ADA بستگی زیادی به اجرای موفقیت آمیز این ویژگی ها دارد یا نه.

رقابت

بخش سیستم عامل های قرارداد هوشمند نسبتاً شلوغ شده است. کاردانو نه تنها از طریق Ethereum بلکه از طرف دیگرانی مانند NEO و EOS با رقابت روبرو می شود. کار دشواری به نظر می رسد که بسیاری از سکه های برتر با همین هدف که بتوانند همزیستی داشته باشند.

بنابراین ، اگر فقط جایی برای یک یا دو برنده وجود دارد ، کاردانو باید اطمینان حاصل کند که آنچه را که لازم است اجرا کند.

موارد بالا برخی از دلایل اصلی است که ممکن است رشد Cardano مطابق انتظار پیش نرود.

می توان گفت که Cardano در این مرحله دارای نکات مثبت بیشتری نسبت به منفی است. اما کاردانو برای ادامه کار با چشم انداز مثبت ، باید به قول های خود عمل کند و باید این کار را به زودی انجام دهد.

هر روز که یک سکه جدید به بازار عرضه می شود ، همه چیز می تواند به سرعت در بازار ارزهای رمزنگاری تغییر کند. اگر کاردانو بخواهد شانس خود را برای پیروزی در سرمایه گذاران افزایش دهد ، باید با سرعت بیشتری حرکت کند.

کلمات نهایی

شما هم اکنون پیش بینی قیمت کاردانو در کوتاه مدت و بلند مدت را می دانید. شما همچنین در مورد منشأ ، روند تاریخی قیمت و ویژگی های کلیدی آن می دانید. اینها برخی از جنبه های اصلی است که باید به شما کمک کند ایده ای درباره تغییرات احتمالی قیمت که کاردانو در زمان آینده با آن روبرو است ، ایجاد کنید..

پس از مطالعه راهنمای پیش بینی قیمت کاردانو نظرات شما چیست؟ آیا شما صعودی هستید یا نزولی؟ اگر شخصاً نمی توانستید بگویید ، من شخصاً کاملاً بدبین هستم!

نظرات و پیش بینی های خود را به من اطلاع دهید – کاردانو در پایان امسال در حال افزایش یا سقوط است؟ و فکر می کنید 5 سال دیگر چگونه خواهد بود؟ نظر خود را بر چه مبنایی قرار می دهید؟ آیا علاقه بیشتری به اعتماد به نظرات متخصصان یا الگوریتم های مختلف وب سایت دارید?

توجه داشته باشید: علاوه بر استفاده از این راهنمای پیش بینی کاردانو ، مطمئناً باید قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد سرمایه گذاری ، با یک مشاور مالی مشورت کنید. همچنین ، اکیداً به شما توصیه می شود هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری کنید.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me

Adblock
detector