Follow Us
Facebooktwitteryoutube
YouTube
Promo
banner
Promo
banner

بررسی آسان رمزنگاری: آیا ایمن است؟ (به روز شده در سال 2021)

خرید بیت کوین یا Ethereum می تواند یک چشم انداز چالش برانگیز برای مبتدیانی باشد که به دنبال اولین سرمایه گذاری خود هستند. چندین صرافی جهانی رمزنگاری وجود دارد که سپرده های فیات را در ازای ارز رمزپایه می پذیرند. اما این صرافی ها همیشه بهترین ویژگی ها ، روش های سپرده گذاری یا کارمزد را برای سرمایه گذاران محلی ارائه نمی دهند.

مشاهده Easy Crypto (AU) بازدید از Easy Crypto (NZ)

در این بررسی Easy Crypto ، ما ویژگی های پلتفرم ، سهولت استفاده ، هزینه های تجارت و امنیت مبادله ارز دیجیتال را ارزیابی خواهیم کرد. Easy Crypto با اجازه دادن به کاربران برای خرید رمزنگاری در استرالیا ، نیوزیلند و آفریقای جنوبی ، به حمایت از رشد صنعت ارز رمزنگاری جهانی کمک می کند..

رمزنگاری آسان NZ

رمزگذاری آسان چیست?

Easy Crypto دارای مجوز و تنظیم شده مبادله ارز رمزنگاری مستقر در استرالیا که هدف آن را به ارمغان بیاورد ساده و مبتدی پسند بستر آنلاین برای سهولت خرید Bitcoin در استرالیا و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال. این صرافی انواع روش های رایج سپرده گذاری را برای خرید 44 ارز رمزپایه با استفاده از AUD ، از جمله بیت کوین ارائه می دهد.

سیستم عامل دارای رابط کاربری زیبا و می تواند ارز رمزنگاری شده را مستقیماً به یک کیف پول موجود ، یک حساب مبادله ای یا یک دستگاه سخت افزاری سردخانه مانند Ledger Nano S ارسال کند.

رمزگذاری آسان در مقایسه

کارمزد پایین عامل مشترکی برای سرمایه گذاران است که به دنبال صرافی برای خرید بیت کوین با استفاده از AUD یا NZD هستند. در این جدول مقایسه ، سایر مبادلات ارز رمزنگاری شده استرالیا مانند Easy Crypto که هزینه های معاملاتی کمی را ارائه می دهد ، ذکر شده است.

همچنین ممکن است که شما علاقه مند باشید به:

  • بهترین صرافی ها برای خرید بیت کوین در استرالیا
  • 7 روش برای خرید بیت کوین با پول نقد در استرالیا
  • بررسی Plus500: تجارت CFD ، ویژگی ها & هزینه ها
  • بهترین گزینه های Coinspot برای خرید & فروش بیت کوین
  • بهترین وب سایت های فروش بیت کوین برای پول نقد در استرالیا [بلافاصله]

تاریخچه رمزنگاری آسان

Easy Crypto در نیوزیلند تاسیس شد تا مکانی آسان برای خرید ارز رمزنگاری شده بر اساس تجربه دست اول و ناامیدی با استفاده از سایر خدمات باشد. تیم متعهد شد که ساده ترین ارائه دهنده ارز دیجیتال را ایجاد کند. پس از موفقیت Easy Crypto نیوزلند ، بنیانگذاران Easy Crypto Australia را راه اندازی کردند تا خدمات مشابهی را به بازار استرالیا ارائه دهند.

آیا رمزگذاری آسان تنظیم می شود?

رمزگذاری آسان یک است گزارش گزارش ثبت شده با اوستراك که قوانین مالی را اجرا می کند تا خطر مجرمان را با استفاده از مبادلات ارز رمزنگاری شده برای پولشویی ، تأمین مالی تروریسم و ​​جرایم اینترنتی به حداقل برساند.

قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم قانون 2006 نهادهای تحت نظارت نیاز به جمع آوری اطلاعات برای شناسایی هویت مشتری ، نظارت بر فعالیت های مالی و گزارش دادن به معاملات یا فعالیت های AUSTRAC دارند که مشکوک است یا شامل مقادیر زیادی پول نقد بیش از 10،000 دلار است.


آیا آسان رمزگذاری امن است?

به نظر می رسد Easy Crypto در استرالیا یک صرافی امن برای خرید ارز رمزپایه است. این پلت فرم اقدامات احتیاطی زیادی را برای اطمینان از ایمنی وجوه مشتری انجام داده است:

  • مقررات. تبادل رمزنگاری آسان در AUSTRAC ثبت شده و مطابق با الزامات AML / KYC است.
  • روند تأیید. طبق آیین نامه های مربوط به سپرده های ارزی فیات ، برداشت و معاملات ، به فرآیندهای KYC پایبند است.
  • کیف پول سخت افزار. Easy Crypto امکان واریز ارز دیجیتال را به طور مستقیم به کیف پول سخت افزاری ذخیره سازی کاربر متصل به حساب فراهم می کند. این بدان معنی است که هیچ وجه مشتری در صرافی ذخیره نمی شود که در معرض هک و سرقت باشد.
  • ویژگی های امنیتی. Easy Crypto علاوه بر نشانی ایمیل تأیید شده به حساب ، دارای احراز هویت 2 عاملی است. این یک لایه امنیتی اضافی به حساب اضافه می کند که برای مجرمان سایبری به خطر انداختن حساب های مشتری و برداشت وجه بسیار دشوار است. آنها باید اطلاعات ورود شما را بدانند و تلفن همراه شما را در اختیار داشته باشند (و قادر به باز کردن قفل آن باشند)
  • سرقت & هک کردن. هیچ موردی از هک Easy Crypto شناخته نشده است.

کشورهای پشتیبانی شده

Easy Crypto در استرالیا و نیوزیلند موجود است ، با این حال وب سایت ها به طور جداگانه نهادهایی هستند که اداره می شوند. سایت Easy Crypto نیوزلند برای ساکنان نیوزیلند که می خواهند در رمزنگاری سرمایه گذاری کنند.

نحوه خرید رمزنگاری با Easy Crypto

1. ثبت نام کنید & ایمیل تایید

روند ثبت نام با Easy Crypto بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید بازدید از وب سایت است ، بر روی کلیک کنید “ایجاد یک حساب کاربری” سپس یکی از گزینه ها را برای شروع انتخاب کنید:

  • با Google وارد شوید
  • با Facebook وارد شوید
  • با ایمیل وارد شوید

2. ارائه اسناد راستی آزمایی

از آنجا که Easy Crypto یک مبادله تنظیم شده است ، قبل از واریز AUD باید اسناد تأیید را برای مطابقت با پروتکل KYC ارائه دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید مجوز رانندگی استرالیایی یا جزئیات گذرنامه شما است. برای تأیید ، به منوی بالا بروید و به آن بروید ‘حساب من’ و سپس انتخاب کنید ‘تایید’.

هنگامی که حساب خود را تأیید کردید ، می توانید حساب خود را با دلار استرالیا تأمین کنید.

3. واریز وجوه

کاربران می توانند با استفاده از انتقال بانکی یا POLi ، که یک روش پرداخت فوری است ، وجوه خود را به Easy Crypto واریز کنند. این گزینه صرافی را مستقیماً به یک حساب بانکی پشتیبانی شده مرتبط می کند. این کار به همان روشی انجام می شود که شما برای انجام پرداخت به طور معمول به وب سایت بانک آنلاین خود مراجعه می کنید. پرداخت های POLi بسیار ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد و وجوه مستقیماً به بورس منتقل می شود.

4. ارز رمزنگاری شده

پس از واریز وجه خود به حساب ، می توانید تجارت خود را با Easy Crypto آغاز کنید. برای خرید رمزنگاری:

تأیید رمزگذاری آسان

Easy Crypto برای مطابقت با قانون و محافظت از مشتریان خود با جلوگیری از تقلب ، از یک فرآیند تأیید طبقه بندی استفاده می کند. همچنین لازم است کاملاً با KYC و مقررات AML برای تجارت دارایی های دیجیتال.

برای تأیید اولیه به یک سند شناسایی عکس معتبر مانند a نیاز دارید گواهینامه رانندگی یا گذرنامه. همچنین برای اطمینان از اینکه شخص واقعی حساب را تأیید می کنید ، باید سلفی بارگذاری کنید. راستی آزمایی پایه حداکثر سقف روزانه را به 10000 دلار و حداکثر 25000 دلار برای حساب افزایش می دهد. برای افزایش سقف حساب به 100000 دلار ، باید مراحل تأیید پیشرفته را تکمیل کنید.

تبلیغات

نقطه سکه

خرید بیت کوین با مورد علاقه استرالیا تبادل رمزنگاری

رتبه بندی

4.3 / 5

از Coinspot دیدن کنید

دارایی های رمزنگاری آسان

Easy Crypto Australia از ارزهای رمزپایه اصلی و چندین آلت کوین پشتیبانی می کند. در کل ، 44 دارایی ارز رمزنگاری شده را می توان با استفاده از AUD در صرافی خریداری کرد. با کلیک بر روی لیست کامل دارایی های دیجیتالی موجود در Easy Crypto می توانید در وب سایت مشاهده کنید “نرخ”.

دارایی رمزنگاری آسان

روش های سپرده گذاری

Easy Crypto پشتیبانی می کند انتقال بانکی و POLi سپرده به دلار استرالیا سرعت روش واریز به سکه رمزنگاری و بانک انتخابی بستگی خواهد داشت. نقل و انتقالات بانکی ممکن است بین 1 تا 3 روز کاری طول بکشد. هنگامی که واریز به Easy Crypto رسید ، طبق وب سایت در حدود 5 دقیقه سفارش تحویل داده می شود.

ارزهای پشتیبانی شده

Easy Crypto فقط از سپرده های فیات به دلار استرالیا (AUD) پشتیبانی می کند. به گفته این وب سایت ، این صرافی در تلاش است تا در آینده نزدیک به سپرده های ارز رمزپایه اجازه دهد که کاربران بتوانند بین دارایی های دیجیتالی مبادله کنند. اگر می خواهید بین ارزهای رمزپایه تجارت کنید ، باید صرافی معتبری برای معاملات رمزنگاری پیدا کنید.

هزینه های رمزنگاری آسان

هزینه های مبادله هنگام انتخاب مبادله فیات به رمزنگاری مورد توجه قرار می گیرند. هنگام خرید مقادیر بیشتر ، این امر بسیار مهمتر می شود. Easy Crypto با هزینه هایی که در وب سایت ذکر شده شفاف است.

هزینه های تجارت

Easy Crypto یک تخت را شارژ می کند هزینه تجارت از 1٪ برای همه سفارشات خرید و فروش.

سپرده & هزینه های برداشت

Easy Crypto هزینه ای برای ودیعه یا برداشت از شما نمی گیرد.

امنیت رمزنگاری آسان

صرافی هیچ یک از وجوه کاربر خود را ذخیره نمی کند کلیدهای خصوصی. همه چیز همیشه در کنترل کامل کاربر است. این امر خطر سرقت و هکرها را از بین می برد.

Easy Crypto توانایی تحویل ارز رمزنگاری شده مستقیم به یک کیف پول موجود ، یک حساب صرافی دیگر یا یک دستگاه سخت افزاری را فراهم می کند. Easy Crypto حتی 100٪ وجوه مشتری را پس از واریز وجه AUD به مبادله طبق آن تضمین کرده است سایت اینترنتی.

گزینه های آسان رمزنگاری

سوالات متداول

آیا برنامه موبایلی وجود دارد?

Easy Crypto برنامه خرید و فروش موبایل را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه نمی دهد. نسخه دسک تاپ وب سایت مناسب موبایل است و می تواند در دستگاه های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

آیا Easy Crypto دارای معاملات قابل استفاده است

Easy Crypto بازار معاملات مشتقه یا فیوچرز را ندارد که بتواند ارز رمزنگاری شده را با حاشیه یا اهرم بالا معامله کند. معامله گران باید مبادله اهرمی را پیدا کنند که از جفت رمزنگاری پشتیبانی کند.

نتیجه

برای به پایان رساندن بررسی Easy Crypto ، می توان گفت که به نظر می رسد این صرافی یک سرویس معتبر است که از نیوزیلند نشات گرفته و عرضه خود را برای تهیه بازار استرالیا گسترش داده است. در مقایسه با سایر مبادلات ارز رمزنگاری شده در استرالیا ، هزینه های تجارت بالا است ، با این وجود هزینه ها نسبتاً در نیوزلند رقابتی هستند.

مشاهده Easy Crypto (AU) بازدید از Easy Crypto (NZ)

به طور کلی ، Easy Crypto یک مبادله مستقیم و ساده است که از چندین ارز فیات پشتیبانی می کند تا به استرالیایی های روزمره و نیوزیلند کمک کند تا با ارزهای دیجیتال شروع به کار کنند..

افزایش دیجیتال

هزینه های مبادله برای هر سرمایه گذار احتمالی ارز رمزپایه بسیار مهم است. مبادلات زیر – علاوه بر مبادله فوق – هزینه های بسیار رقابتی ، سپرده گذاری و برداشت (بدون هیچگونه هزینه پنهانی) با طیف گسترده ای از روش های سپرده گذاری را فراهم می کند که متناسب با انواع سرمایه گذاران در استرالیا است.

از Easy Crypto بازدید کنید

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me

Adblock
detector